close

或者有幾個知己很難的 有個鍾意你葛人更難得

我覺得最難的還是可以

認識你~我算最有福氣~

所以有乜野都好 可以當乜事都無

只要有你系度我就富有過億萬富豪

系得你~你永遠無得比~

天一光到細看日落這樣美 怎麼講世界萬物也因你起

漆黑之中依然有你 這一分鐘和誰講起

本世紀最重要的你

你重要過所有道理~你重要過我自己~

一天一天依然愛你 一點一點兒而想起

這個比我重要的你

我只要你系隔離 我只要見到你

我..........

I know they wanna come and separate us but they can't do us nothin
Your the one I want and I’m a continue lovin
Cause your considered wify and I’m considered husband
And I’m a always be there for you

我不管你用任何眼光看我 我都不會選擇放棄
我要堅持到底 忽略那些冷言冷語
愛是如此珍貴 值得我們彼此相信
兩顆心才越靠越近

And no one knows
Why I’m into you
Cause you'll never know
what its like to walk in our shoes

沒人會懂 是我們的夢
懂再多困難只要牽手 就變得不同

That’s why we'll break through
And I don’t care what they say
I’m gonna be with you...

arrow
arrow
    全站熱搜

    yson91 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()